Nasze przesyłki – Branding ma znaczenie.
“Budując markę, zależało mi na tym, aby każdy szczegół był dopracowany – podglądałam archiwa Atelier Dior’a, Chloè, obserwowałam rozwój światowych brandów takich jak Céline czy Acne – urzekł mnie minimalizm i estetyka brandingu jaki towarzyszył tym markom – tak narodził się pomysł na proste, czytelne typograficznego logo, do którego z czasem dodałam – absolutnie abstrakcyjne, “wolne” malowane z ręki symbole, które oddają ducha Boho i charakter marki. ”
K A R N A
“Opakowania są dla mnie bardzo ważne, od początku wiedzieliśmy, że chcemy aby nasze wysyłki sprawiały tyle samo radości co ich zawartość. Zaprojektowaliśmy więc piękne, klasyczne i bardzo trwałe, solidne pudła – wypełnione specjalnym pergaminem (powstrzymującym przenikanie zapachów) w ten sposób klientki mogą cieszyć się ekskluzywnym opakowaniem, a odzież przetrwa w nich latami. Wiem że takie opakowanie cieszy, ponieważ klient ma świadomość poziomu obsługi, czuje się zadbany, ceniony – tym samym doceniąc poziom marki którą wybiera. ”
K A R N A
P.S.
Thank You Marta for Your support, and super cute photo from Paris !
xo xo
– K A R N A